Пошуковий запит: (<.>A=Кучерява К$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Кучерява К. Я. Державний вплив на розвиток процесів кооперації в агропромисловому комплексі на сучасному етапі [Електронний ресурс] / К. Я. Кучерява // Теорія та практика державного управління. - 2014. - Вип. 1. - С. 147-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpdu_2014_1_24
|
2. |
Кучерява К. Я. Кооперація в аграрному секторі економіки України як об’єкт державного регулювання [Електронний ресурс] / К. Я. Кучерява // Актуальні проблеми державного управління. - 2014. - № 2. - С. 34-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdy_2014_2_7
|
3. |
Кучерява К. Я. Змістовна характеристика сучасного кооперативного руху та роль держави в цих процесах [Електронний ресурс] / К. Я. Кучерява // Вісник Національного університету цивільного захисту України. Серія : Державне управління. - 2014. - Вип. 1. - С. 18-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNUCZUDU_2014_1_5
|
4. |
Кучерява К. Я. Поліпшення організаційно-правового забезпечення функціонування ОСГ як основа розвитку кооперації в аграрному секторі [Електронний ресурс] / К. Я. Кучерява // Теорія та практика державного управління. - 2015. - Вип. 1. - С. 126-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpdu_2015_1_22
|
5. |
Кучерява К. В. Розвиток самоосвітньої компетентності майбутнього викладача економіки як основа подальшого самовдосконалення спеціаліста [Електронний ресурс] / К. В. Кучерява // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 144. - С. 372-374. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2017_144_88
|
6. |
Кучерява К. Я. Напрями удосконалення аграрної політики держави щодо розвитку процесів кооперації [Електронний ресурс] / К. Я. Кучерява // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2017. - № 3(1). - С. 26-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2017_3(1)__7
|
7. |
Кучерява К. Я. Удосконалення нормативно-правової бази регулювання процесів кооперації в аграрному секторі [Електронний ресурс] / К. Я. Кучерява // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. Серія : Державне управління. - 2017. - № 2. - С. 68-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnaddy_2017_2_12 Розглянуто вдосконалення нормативно-правової бази регулювання розвитку сільськогосподарської кооперації з метою найповнішої реалізації потенціалу сільськогосподарських кооперативів. Запропоновано уточнені базові категорії кооперативного законодавства, обгрунтовано необхідність підтвердження легітимізуючим органом заявленого статусу сільськогосподарського кооперативу з метою запобігання випадкам нецільового використання бюджетної підтримки; визначено перелік засобів державного регулювання, що можуть бути делеговані сільськогосподарським обслуговуючим кооперативам та їх об'єднанням відповідними органами державної влади в рамках реалізації принципу розвитку саморегулювання в аграрному секторі, визначеного Стратегією розвитку аграрного сектору економіки на період до 2020 р.
|
8. |
Кучерява К. В. Структурно-компонентний аналіз самоосвітньої компетентності викладача економіки [Електронний ресурс] / К. В. Кучерява // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 75(2). - С. 130-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2017_75(2)__27
|
9. |
Кучерява К. В. Модель розвитку самоосвітньої компетентності майбутніх викладачів економіки [Електронний ресурс] / К. В. Кучерява // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 151(1). - С. 85-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2018_151(1)__21
|
10. |
Кучерява К. Методичні підходи до діагностики розвитку сільськогосподарської обслуговуючої кооперації на рівні регіону [Електронний ресурс] / К. Кучерява // Актуальні проблеми державного управління. - 2017. - Вип. 1. - С. 74-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdyo_2017_1_15
|
11. |
Кучерява К. В. Самоосвітня діяльність майбутніх викладачів економіки: мотиваційний аспект [Електронний ресурс] / К. В. Кучерява // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2017. - Вип. 1. - С. 240-248. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2017_1_28
|
12. |
Кучерява К. Я. Теоретичні аспекти державного регулювання малого та середнього підприємництва [Електронний ресурс] / К. Я. Кучерява, Ю. Л. Орел // Актуальні проблеми державного управління. - 2020. - № 2. - С. 32-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdy_2020_2_6
|
13. |
Кучерява К. В. Педагогічні умови формування та розвитку самоосвітньої компетентності майбутніх викладачів економіки [Електронний ресурс] / К. В. Кучерява // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2018. - Вип. 61. - С. 166-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2018_61_43
|
14. |
Борисенко Л. Л. Діагностування мотиваційно-особистісного складника самоосвітньої компетентності майбутніх викладачів економіки [Електронний ресурс] / Л. Л. Борисенко, К. В. Кучерява // Науковий вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. Професійна педагогіка. - 2018. - № 17. - С. 84-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvipto_2018_17_14 Розкрито сутність та зміст мотиваційно-особистісного складника структури самоосвітньої компетентності майбутніх викладачів економіки. На основі аналізу різних наукових підходів визначено, що самоосвітня компетентність викладача економіки є інтегративна властивість особистості, що характеризується наявністю стійкої внутрішньої мотивації та професійно-значущих особистісних якостей, спрямованих на безперервний процес підвищення кваліфікації педагога. У ході дослідження обгрунтовано доцільність використання психодіагностичних методик, визначено та критерії та показники для оцінки сформованості мотиваційно-особистісної складової самоосвітньої компетентності, до якої входять мотиви й потреби студентів щодо самоосвіти, потреби в самовдосконаленні, а також самоефективність особистості. Встановлено, що сформованість мотиваційно-особистісного складника вказаної компетентності характеризується та оцінюється певними рівнями її розвитку, які ідентифікуються на основі інтерпретації якісних та кількісних характеристик та інтенсивності прояву її показників. Представлено методику емпіричного дослідження, проведеного в Київському національному економічному університеті імені Вадима Гетьмана. За результатами експерименту виявлено, що домінуючими мотивами самоосвітньої діяльності серед респондентів загальної вибірки є мотиви: професійного саморозвитку (37,5 %), особистісного становлення (36,3 %) та пізнавальні (24,5 %). У респондентів виявлено високі та середні рівні прояву показників мотиваційно-особистісної складової самоосвітньої компетентності: потреба у самовдосконаленні особистості - у 64,3 % осіб, рівень професійної спрямованості - у 46,9 % осіб; мотивація досягнення успіху у самоосвітній діяльності - у 51,3 % осіб; самоефективність особистості - у 54,3 % осіб. Отримані результати дослідження мотиваційно-особистісної сфери респондентів вказують на наявність у майбутніх викладачів економіки передумов та потенційних можливостей щодо формування самоосвітньої компетентності, що розглядається як процес і результат розвитку особистості студента під упливом зовнішніх і внутрішніх умов, пов'язаних з вдосконаленням та появою в структурі особистості нових, раніше відсутніх якостей, мотивів, потреб у самоосвіті.
|